سایه در شب
 
 

نینجاهای کلاب جـــی تــــو با هنرنمایی دیدنی خود باعث افتخار ایران در فستیوال جهانی هنرهای رزمی شدند به نحوی که تیم ملی ایران در بخش نمایش تیمی مقام دوم را به خود اختصاص داد.

این رقابت ها با حضور بیش از 1200 ورزشکار از 70 کشور جهان به میزبانی ایران و در ورزشگاه بزرگ المپیک جزیره کیش برگزار شد و نینجا کارهای اصفهان (تیم جی تو) که در مدت زمان بسیار کمی از برگزاری این رقابت ها آگاه و به تیم ملی دعوت شده بودند با وجود آسیب دیدگی چند نفر از آنها و تجویز آتل بندی و گچ گرفتنِ آسیب دیدگی‌ها دلاورانه بر روی تاتمی رفتند و با حرکات فوق العاده خود به راستی درخشیدند.

سالن المپیک کیش - سنسی احمد خواجو مربی تیم جی تو در فستیوال جهانی هنرهای رزمی

سالن المپیک کیش - سنسی احمد خواجو مربی تیم جی تو در فستیوال جهانی هنرهای رزمی

گفتنی است در این رقابت‌ها 30 ورزشکار برتر از سراسر کشور ملی‌پوشان هنرهای رزمی ایران را تشکیل میدادند که در این میان 5 نفر از آنها از ورزشکاران باشگاه جی‌تو (نینجاهای پرنشاط) برگزیده شده بودند.

اسامی 5 ورزشکار باشگاه جی‌تو که در این رقابت‌ها در تیم ملی هنرهای رزمی ایران به هنرنمایی پرداختند:

  • سنسی احمد خواجو (مربی و ورزشکار)
  • آرش تاج آبادی
  • محمد مهدی کاظمیان
  • نوید کاکایی
  • علی آرازش

گفتنی است ورزشگاران منتخب باشگاه جی‌تو در این فستیوال جهانی فنون ترکیبی خود را که شامل حرکات تریکینگ نیز می‌شد به نمایش گذاشته و با استقبال فراوان مسئولین فدراسیون هنرهای رزمی ایران و برخی از مسئولین فدراسیون‌های کشورهای خارجی شرکت کننده در این فستیوال قرار گرفتند. به گونه‌ای که این مسئولین در گفتگو با مربی و سرپرست تیم (سنسی احمد خواجو) از ایشان و اعضای تیم جی‌تو برای شرکت در رقابت‌ها و فستیوال‌های آتی در آن کشورها دعوت به عمل آوردند.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:فستیوال جهانی, :: 21:17 :: توسط : حسین

باشگاه ورزشی جی تو (J2) یا همان باشگاه نینجاهای پرنشاط (Jolly Ninjas Club) در شهر اصفهان واقع شده است.

این باشگاه با پشتیبانی مالی و معنوی مردمی و تعدادی از سرمایه گذاران و اسپانسرهای محترم دیگر به فعالیت جدی و رو به رشد خود ادامه میدهد و ورزشکاران آن افتخار دارند که زیر نظر استاد گرامی سنسی احمد خواجو به یادگیری ورزش رزمی نینجوتسو (Ninjutsu)، فنون و سبک مبارزه و زندگی نینجا و همچنین هنرهای رزمیِِ نهایتِِ هیجان (Extreme Martial Arts - اکستریم مارشال آرتس) مشغول باشند. به نحوی که اعضای برتر تیم جی تو علاوه بر اجرای تخصصی فنون و سبک نینجوتسو، در اجرای حرفه‌ای هنرهای رزمی اکستریم و هیجان انگیز همچون تریکینگ و پارکور از جمله بهترین‌های ایران بشمار می‌آیند و در مجموع سطح کیفی اجرای حرکات نینجاهای جی‌تو هم‌ردیف با برترین‌های حال حاضر جهان است.

سنسی احمد خواجو (استاد نینجاهای جــی‌تــو)


ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 دی 1391برچسب:باشگاه ورزشی جی تو (J2), :: 21:4 :: توسط : حسین

در پی حضور درخشان رزمی کاران باشگاه جی‌تو در سومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی کیش (پاییز 1391)، خبرنگار مجله جسم و جان با مربی این تیم مصاحبه ای انجام داده که در اینجا متن آن را به صورت تصویری از خبر مندرج این مجله قرار داده‌ایم:

http://www.j2club.com/images/j2/kish_international_festival_91/J2Team_JesmoJanMagazine_1391-08_1.jpg


ارسال شده در تاریخ : جمعه 15 دی 1391برچسب: فستیوال جهانی هنرهای رزمی کیش, :: 21:0 :: توسط : حسین

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتون خوش آمدید.NINJA.ESFAHAN حسین
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.ninja.loxblog.com و آدرس ninja.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 64454
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 2